Bakım Ve Destek Hizmetleri

Ertep Erişim Teknolojileri Bakım ve Destek Hizmetleri ile müşterilerimizin IT alt yapılarını oluşturan ürünlerin standartlara uygun bir şekilde çalışmasını sağlamak, sistem üzerinde yer alan ürünlerden oluşan alt yapı, iletişim ortamı ve ağını bir bütün halinde çalışır durumda bulundurmak ve sistemden en iyi performans değerlerini elde etmek amacıyla sunulan katma değerli hizmetler kümesidir.
IT Destek Hizmetleri ile, müşterilerinin gereksinim ve beklentilerini en uygun IT hizmet çözümleri ile sağlayarak, çalışan ve müşteri memnuniyeti ile verimliliğini arttırmayı hedeflemektedir

Ertep Erişim Teknolojileri proje uzmanları, projelendirme ve fiyatlandırma sürecinde, ihtiyaçlarınızı inceleyerek size uygun önerilerde bulunur. Projelerde planlanan sistem tasarımlarının kontrol ve fizibilite çalışmaları da yine aynı hizmet kapsamında gerçekleştirilir. Karmaşık Sistem dizaynlarında ve kompleks ürün yapılandırmalarında satış öncesi grubumuz ve teknik desteğimiz müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun ürünleri seçer ve optimum projelendirme yapar.

Yönetilen Hizmetler
7/24 hizmet anlaşmalarıyla tüm süreçlerin kesintisiz bir şekilde islemesi, risklerin ve maliyetleri en aza indirerek verimliliğin en üst seviyeye çıkarılması hedeflenmektedir.
Şirketlerin iş süreçlerinin temeli olan BT sistemlerinin tüm katmanları uçtan uca 7×24 izlenir. Bu katmanlardaki olası problemler önceden tespit edilir ve soruna proaktif olarak müdahale edilir.
Network altyapı bileşenleri, Ağ Operasyon Merkezi tarafından 7×24 uzaktan izlenir, yönetilir ve sistemin sağlıklı çalışması garanti altına alınır. Bu kapsamda ilgili cihazlardaki; olası performans kayıpları tespit edilip müdahale edilir, konfigürasyonla gerekli değişimler yapılır, cihazların güncelleme çalışmaları yapılır.
Mailing sistemleri, ERP, CRM, BPM Sistemleri, ISS Servisleri Yönetimleri gibi müşteri gereksinimleri baz alınarak geliştirilen özel çözümler sunulur. Ayrıca müşterilerin ihtiyaçlarına uygun uçtan uca çözüm de oluşturulabiliyor. Yardım Masası sayesinde de müşteri sorunları kaydedilip, tekrarlayan hatalar için çözümler geliştirilmektedir.