Yazılım Bakım Destek Hizmetleri

Yazılım Bakım/Destek; müşterilerin iş süreçlerini destekleyen yazılım ürünlerinin güncel, etkin ve kesintisiz olarak kullanılabilmesini sağlamak üzere belirli servis seviyelerine uygun olarak verilen kuruluş, hata ve problem giderme, yerelleştirme (yasal düzenleme ve prosedürel değişikliklere uyum), performans için ayarlama, acil güncelleme paketi işleme, versiyon/sürüm değişimi, eğitim yenileme ve pekiştirme hizmetleridir. Çağrı bazlı ve/veya servis seviyesi esaslı olarak yürütülür. “Uzaktan” veya “Müşteri Yerinde” verilebilir. Backoffice, Veritabanı, ERP, CRM, İş Akışı, Portal, Sistem Yönetimi, BPM & Middleware, Çağrı Merkezi, E-Learning uygulamaları/yazılımları bu kapsamda destek verilen ürünlerdir.

Ertep, sadece yazılım geliştirme aşamalarında değil, yazılım devreye alındıktan sonra da yazılım bakım ve destek faaliyetleri ile müşterilerine hizmet vermektedir.